top of page

עצות להתנהלות מול לקוחות/ספקים/שותפים בחו"ל בתקופת הקורונה

העולם עובר משבר כלכלי חסר תקדים, כלכלות רבות עצרו פעילות, מדינות בהסגר, עסקים לא פעילים, ורבים מאיתנו מוצאים עצמם בחוסר אונים מוחלט מול לקוחות/ ספקים/ שותפים הפועלים בחו"ל וחשש זה מתגבר לאור העובדה כי לא ניתן לצאת את הארץ.


בשבועות האחרונים קיבלנו מספר פניות מלקוחות בשאלות וסוגיות שונות הנוגעות לטיפול בצדדים שלישיים מחו"ל כגון מפעל סיני שלא מספק את הסחורה, חברה איטלקית שלא עומדת בהתחייבות, בנק מקומי ברומניה שביטל מימון לפרויקט וכו'.


ובכלל איך ניתן להבטיח גביית חוב או קיום עסקאות חדשות בימים טרופים אלה?


כמובן שיש לבדוק כל מקרה לגופו בהתאם לנסיבותיו אבל הדבר החשוב ביותר כרגע הוא לפעול בקור רוח, זהירות ומקצועיות. לבצע את הבדיקות הדרושות, להסתייע בבעלי מקצוע מקומיים במדינה הזרה ובמידת הצורך לנקוט בפעולות הדרושות כדי לשמור על הזכויות.


כמובן שלאור רמת הסיכון הגבוהה הנובעת מהמצב הכלכלי הגלובלי החדש, יש להתנהל בזהירות מירבית בפעילות במדינות זרות. יש לשקול ולהתייעץ עם בעלי מקצוע כיצד להבטיח את ההתחייבויות בדרכים חדשות שלא היו מקובלות עד כה, לרבות שינוי בתנאי התשלום, בטוחות, תנאים מתלים כו'.

הליך בדיקת רמת הסיכון והחשיפה ובחינת האפשרויות העומדות על הפרק מורכב לאין שיעור בימים אלה. משרדנו, הנמנה על רשת אקוביס הבינלאומית Ecovis הינו בעל ניסיון רב ויכולת לסייע לכם הן ברמה העסקית והן ברמה המשפטית. רשת אקוביס מרושתת על פני 82 מדינות ברחבי העולם ביניהם משרדי רו"ח ועורכי דין מובילים.


לנו יש את היכולת להסתייע בסניף המקומי בכל מדינה לצורך ביצוע בדיקות עסקיות ו/או משפטיות , ניצול קשרים מקומיים, הזמנת בדיקה כלכלית, קבלת ייעוץ בענייני מיסוי, בנקאות וחברות וכו'.


קשר זה מאפשר לנו לפעול במהירות, במקצועיות וביעילות למתן פתרונות ללקוחות הדורשים מענה לסוגיות עסקיות ומשפטיות העומדות על הפרק.


נשמח לייעץ לכם בכל נושא ולסייע בכל הנדרש.


לאתר אקוביס >> https://www.ecovis.com/global/



146 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page