top of page

ימים מאתגרים

לקוחות, עובדים, קולגות, משפחה וחברים אהובים,

ימים לא פשוטים, מאתגרים ולא מוכרים עוברים על כולנו. כל שגרת חיינו עוברת שינוי וטלטלה כמותם לא ידענו עד כה. אנו מאמינים בכנות שנצא (אנחנו והאנושות בכלל) חכמים יותר ומחוזקים.


אנו עוקבים ומעודכנים בהתפתחויות המשפטיות והעסקיות ובתהליכים שעוברים על המשק ואנחנו מניחים שגם אתם עוסקים וחושבים על הנושאים הרלוונטיים: הקלה במע"מ, הוצאה לחל"ת בתנאים מועדפים (יש לקבל הסכמת העובד – זה חשוב), אפשרויות לקבלת סיוע לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה, ביטול תשלומים, בחינת התקשרויות קיימות ועוד.


חשוב לנו להיות כאן עבורכם גם בשעה זו. להזכיר לכם לנהוג בשיקול דעת, סבלנות, בהגיון מתוך הבנה שהמשבר הזה יחלוף, הבנה שחשוב לפעול בסבלנות ולשמר את היכולת שלכם לפעול באמצעי היצור הנדרשים מיד עם סיומו.אנו ממליצים לכם לנסות בכל דרך להשאיר על כנם מערכות יחסים עסקיות ארוכות טווח או אסטרטגיות ומצד שני, ככל וברור לכם שקיימת בעיה כה קשה, לעשות את הצעדים הקשים הנדרשים על מנת להקטין את הפגיעה הכלכלית בכם ובתלויים בכם.


לשני השותפים במשרד יש יותר מ 50 שנה של ניסיון, עברנו עם כולכם תקופות קשות ותקופות שגשוג, ידענו תמיד לתת עצה ותמיכה - וכמובן גם למדנו והחכמנו מהלקוחות שלנו במהלך השנים.


אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ולהסתייע בנו בכל דבר, גם אם "שאלה קטנה", אנחנו כאן בשבילכם.

ארז ללקין : 054-4516268

ארז וייס : 0544233234



19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page