top of page

5 תמרורי אזהרה שבצעתם השקעה כושלת בחו"ל או שרימו אתכם

עודכן: 19 בדצמ׳ 2019



תמרור אזהרה

ניסיון של למעלה מ-25 שנים בייצוג משקיעים במו"מ לביצוע השקעות בחו"ל או ייצוג משקיעים בתביעות נגד יזמים שהונו משקיעים, למדו אותנו "להריח" סימני אזהרה להשקעה כושלת או הונאה:

1. אם היזם מחליף "עורו", מתחמק מכם, משנה את טון הדיבור והתנהגות שלו אחרי ששכנע אתכם להעביר את כספי ההשקעה לידיו– תמרור אזהרה.

2. אם היזם התחייב לתשואות גבוהות בעל פה, במו"מ או בהסכם, שהן חריג בתחום ההשקעה- תמרור אזהרה.

3. אם היזם לא מעביר לכם דוחות שוטפים ו/או מסמכים באופן שוטף- תמרור אזהרה.

4. אם פתאום ההוצאות בפרויקט גדלות באופן משמעותי מזה שהובטח- תמרור אזהרה.

5. אם היזם מסרב לפניות שלכם לקבל כספים או להיפגש אתו - תמרור אזהרה.

חשוב מאוד שתיוועצו עם עורכי דין מנוסים המתמחים בתחום, עוד לפני שאתם ניגשים בכעס ליזם!! צריך לקבוע אסטרטגיה ודרך פעולה בליווי ייעוץ משפטי כדי שלא תעשו טעויות מול היזם ולא תאפשרו לו להתכונן או להבריח נכסים.

בשנים האחרונות ייצגנו לקוחות במספר תביעות של משקיעים, כנגד יזמים ישראלים אצלם השקיעו את כספם ברכישת נכסים בחו"ל. כל התיקים הסתיימו בהסדרי פשרה מהירים במסגרתם הושבו כל כספי ההשקעה וזאת לאחר שהצלחנו להבהיר ליזם שעדיף לו לסיים בדרך זו. כך הצלחנו להשיב למשקיעים כספים שהושקעו בארצות הברית אצל צמד יזמים אחים ישראלים, וגם לקבוצה שהשקיעה כספים בקנדה.

לאחרונה ניתן פסק דין בבית המשפט המחוזי בתביעה של לקוח משרדנו אשר השקיע כספים ברומניה בשנת 2008, יחד עם עשרות משקיעים נוספים. בית המשפט המחוזי קיבל את רוב טענותינו והורה על השבת מלוא הכספים ללקוח משרדנו תוך שקבע קביעות משפטיות המהוות תמרור "עצור" ליזמים המפתים משקיעים ישראלים.

התמחות משרדנו בתביעות בגין הטעייה ו/או הונאת משקיעים ישראלים בחו"ל נרכשה בעבודה קשה, מחשבה ותכנון קפדני על האסטרטגיה המשפטית שנשאה פירות והביאה להצלחות.

יתרון נוסף שיש לנו הוא יכולתנו לעבוד בשיתוף פעולה עם סניפי "אקוביס" (רשת בינלאומית בה אנו חברים) במדינות בהן בוצעו ההשקעות, לאיסוף מידע, חקירות, איסוף מסמכים וייעוץ משפטי בנוגע לדין המקומי.

לנו בללקין וייס ושות' (אקוביס ישראל) יש את הניסיון, הידע והכלים לייעץ וללוות אתכם בתהליך הצלת כספי השקעתכם, בארץ ובחו"ל!

לקביעת פגישת ייעוץ, מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>


95 צפיות0 תגובות
bottom of page